Enel și-a lansat oficial noul website global, în premieră în România – acest tip de site va fi implementat în toate țările în care compania activează. Au ales un layout modern, responsive – se adaptează imediat la tipul de ecran pe care îl aveți – telefon, tabletă, laptop, chiar televizor smart. De asemenea este un design aerisit, cu meniuri simple, ușor de înțeles și cu o viteză de încărcare crescută.

Michele Grassi, director Enel Energie și Enel Energie Muntenia, a explicat că este important pentru Enel să își schimbe relația cu clienții în online, iar pentru asta s-a dedicat multă muncă în 2016, pentru ca lansarea să fie gata la începutul lui 2017. Site-ul va fi actualizat și vor fi adăugate funcții noi pe parcursul anului. Isabella Panizza, Head of Global Digital Communications la Enel SPA, a arătat că Enel va pune pe primul loc clientul, iar site-ul este dedicat clienților, fiind un nou pas spre a fi mai aproape de aceștia.

Pagina este dezvoltată de agenția digitală Huge, care se ocupă de strategia online a Enel. Josh Payton, VP User Experience, a spus că modul de comunicare se schimbă de la modul unidirecțional, de la companie la client, către un mod bidirecțional, în care clienții își exprimă dorințele și părerile legate de produsele și serviciile companiei.

Focusul noului site este pe informarea clienților, cele mai importante detalii sunt afișate primele, iar apoi apar meniurile cu informații despre companie, accesul la cont sau crearea unui cont personal sau pe firmă, informații dinamice și imagini. De asemenea, sunt prezentate diverse oferte, reduceri și produse recomandate.

Mi-au plăcut informațiile privind energia sustenabilă și inițiativele pe care le are compania în acest domeniu. Nu știam că Enel are opt parcuri eoliene în România și patru parcuri solare. Conform cifrelor, 19% din energie este produsă prin hidrocentrale, 14% prin parcuri eoliene și 5% energie solară. Cred că pe viitor se vor lansa tot mai multe astfel de proiecte în detrimetrul surselor ne-regenerabile. De asemenea, am aflat că 48% dintre clienţii Enel cu cont MyEnel din România au ales să primească factura în format electronic, salvând astfel o mulțime de copaci.

Am mai descoperit pe site o vastă secțiune de întrebări și răspunsuri, unde puteți afla toate informațiile de care aveți nevoie, de la index și facturi pînă la probleme tehnice, chiar și pașii de urmat dacă există supra-tensiuni și se strică electrocasnicele. Găsești documentele necesare pentru a deschide un contract nou, care sunt punctele unde trebuie să mergi și ce acte trebuie să ai la tine.

Dacă am înțeles bine site-ul Enel are peste un milion de vizitatori pe lună. Au și o aplicație mobilă care este accesată de peste 300.000 de clienți și care va avea o interfață similară cu cea a noului site.

Enel trece printr-o perioadă de schimbări care a debutat cu adoptarea strategiei sintetizate de motto-ul Open Power, concept exprimat anul trecut prin modificarea logo-ului, dar și a procedurilor companiei. Noul concept subliniază caracterul inovator, sustenabil, multi – dimensional și deschis al grupului Enel.

Galerie foto