ads

Fitbit Inspire 3: una dintre cele mai minimaliste brățări fitness

Am testat Fitbit Inspire 3, una dintre cele mai minimaliste brățări de fitness disponibile acum. Îmi plac genul ăsta de accesorii mai mult decât ceasurile masive și greoaie. E vorba și de confort, dar și de utilitate. Informațiile obținute sunt cam aceleași, dar brățările sunt mai compacte și au o autonomie mult mai mare.

Fitbit Versa 4: discret și confortabil, dar destul de scump

Am testat Fitbit Versa 4, un ceas compact, discret, confortabil. Însă rămâne destul de scump pentru ce oferă. Există ceasuri smart de 5-6 ori mai accesibile. Acum desigur, există și modele mai scumpe, după bugetul fiecăruia. Fitbit au fost cumpărați de Google în 2019, iar tranzacția s-a încheiat în 2021. Deci putem vorbi despre aproximativ […]

Fitbit Ionic ajunge oficial în România în octombrie

Fitbit Ionic este prezentat azi oficial în România ca fiind ceasul inteligent pentru cei ce vor să facă mai multă mișcare, cu numeroase funcţionalităţi adaptate fiecărui tip de utilizator. Compania care a preluat Vector Watch lansează ceasul Fitbit Ionic îmăreună cu aplicaţii native practice şi cu sfaturi personalizate.

Fitbit Alta review – o brățară smart cu design bun

Am testat Fitbit Alta, o brățară smart pentru alergare și fitness care are o serie de senzori și o aplicație decentă pentru pasionații de sport. Este o alternativă simpatică la ceasurile mari și incomode, are un ecran pe care vezi și cât e ora și alte informații de bază.

Concurență mare: povestea proceselor dintre Jawbone și Fitbit

Jawbone și Fitbit sunt două dintre cele mai cunoscute și mai puternice branduri din domeniul gadgeturilor smart. Dacă Jawbone au existat din vremea headset-urilor Bluetooth pentru telefoane mobile, Fitbit a fost un start-up, lansat în 2007, care a crescut ajungând cel mai mare producător de brățări smart.
Apple Watch - hads on - primele impresii

Apple domină de la distanță industria smartwatch – studiu

Anul trecut s-au vândut la nivel global circa 18 milioane de ceasuri smart și 37 de milioane brățări de fitness, conform unui studiu Canalys. Dintre ceasuri , 12 milioane au fost Apple Watch, respectiv două treimi din total. Fitbit a vândut 14 milioane de brățări de fitness, fiind lider absolut la vânzări.