Justiția a decis că magazinul online Cel.ro trebuie să livreze televizoarele de 49 de lei anunțate într-o promoție pe site. Deși proprietarii și angajații companiei au încercat să dea vina pe o „eroare informatică”, cu o atitudine specifică magazinelor românești, Cel nu a reușit să scape. Detaliile cazului sunt aici. Eu am văzut discuția aici, dar nu mă așteptam ca acest caz să treacă de faza de scandal online.

 

televizor-celro

ads

Televizorul costa normal 2500 de lei și într-adevăr aveau o eroare pe site, chiar vizibilă în print screen-uri. O eroare de bază de date, de la cel care a introdus prețurile – mai mult ca sigur.

Cel.ro a greșit și mai mult pentru că a refuzat orice discuție privind această ofertă și a trimis un e-mail că toate comenzile sunt anulate și că pentru deraj oferă clienților un voucher de 5% pentru alte comenzi.

Ei bine, fără regrete sincere, fără un om care să știe să discute cu clienții, fără o atitudine corectă, Cel.ro va plăti o factură mult mai mare.

Într-un caz relativ similar, eMAG a livrat clienților produsele la prețul afișat pe site. Un mod mult mai politicos de a-și cere scuze.