eMAG Ventures va investi în proiecte start-up

Cel mai cunoscut magazin online a lansat azi programul de investiții eMAG Ventures pentru companii de tehnologie care aduc inovații în produse și servicii adresate direct sau indirect clienților finali. Dincolo de finanțare, eMAG le va oferi companiilor selectate know-how-ul acumulat pe parcursul a 19 ani de experiență în cel mai dinamic sector tech al […]

Start-up: finanțare prin crowdfunding pe platforma consolid8

Pentru start-up: puteți obține finanțare prin crowdfunding pe o nouă platformă online, denumită consolid8 (consolidate). Inițiativa vine în ajutorul celor care au nevoie cel mai mult în această perioadă de surse alternative de finanțare, oferindu-le un instrument gratuit, în primele 6 luni, prin care își pot dezvolta proiectele cu ajutorul direct al comunității lor.
vtex unicorn

Nou unicorn: Vtex a fost evaluat la 1,7 mld. $

Vtex, o soluție complet de comerț, marketplace și Order Management System (OMS), a încheiat o rundă de finanțare “Serie D” , în valoare de 225 de milioane de dolari, devenind astfel cel mai nou unicorn tech prezent și în România. Compania este acum evaluată la 1,7 miliarde de dolari.

Proiecte câștigătoare la concursul Digitaliada 2019

Nouă creatori de materiale digitale inovative premiați la concursul Digitaliada 2019, dintr-un total de 224 de materiale digitale educaționale care au fost înscrise în concursul de anul acesta. În cadrul concursului, au fost deschise trei secțiuni pentru înscrierea materialelor digitale – Aplicații, Conținut video și Proiecte didactice.
ID 136251976 © Thodonal | Dreamstime.com

Program românesc pentru start-up-uri în parteneriat cu Google

Techcelerator, program de accelerare românesc, face echipă cu Google Developers Launchpad pentru a sprijini segmentul în creștere al startup-urilor din România. Techcelerator sprijină financiar startup-urile din zona tehnologiei din România prin intermediul partenerului său strategic, GapMinder Venture Partners BV, cofinanțat prin Programul Operațional pentru Competitivitate.

Un start-up românesc vrea să schimbe publicitatea outdoor

Start-up ul românesc TPS Engage, co-fondat de prietenul Matei Psatta, a semnat un parteneriat cu americanii de la omniX Labs pentru a transforma publicitatea digitală outdoor. Ideea este originală și rezolvă unele din marile probleme ale industriei, sunt convins că marile branduri vor fi interesate de asta. Cele două companii au intrat în legătură în […]