ads

Twitter în România: o rețea greșit înțeleasă

Astăzi subiectul zilei a fost Twitter. Se scrie că Twitter a murit, dar analiza e bazată pe informații circumstanțiale*. Subiectul este dezbătut apoi în blogosferă: ba că nu, Twitter nu e mort. Ba e bine să ai cont de Twitter. Ba că Twitter poate fi salvat dacă folosim mai des butonul RT. Eu zic că este […]

Mult zgomot pentru nimic în social media #oversharing

Pisici? Mersi, dar păstrează-le pentru tine. Ne-am săturat de #oversharing! Acest gen de conținut nu este pentru toți utilizatorii și nu este pentru cei de pe Facebook sau Twitter. Păstrează lucrurile intime pentru rețelele specializate, unde poți comunica doar cu prietenii din viața reală. Voi ce spuneți, vă enervează sau vă distrează?

Despre criză și reputație în social media

Ioana Mănoiu, GMP PR, deschide sesiunea doi de la BizSMS Camp cu o discuție despre crize în comunicare în contextul social media, iar reputația unei companii devine din ce în ce mai importantă, dar mai greu de controlat. Sunt trei tipuri de atacuri în social media, care sunt greu de combătut și durează mult să […]

Despre campanii reușite și mecanismele din spatele lor

Mugur Pătrașcu deschide ziua doi de la BizSMS Camp, el ocupându-se de relația client-agenție și mai nou de relația cu bloggerii. El începe prezentarea din perspectiva companiei, discutând despre dorințele clientului când intră în relația cu bloggeri, prin intermediul agenției. Clientul își dorește să facă vânzări, dar și să aibă fani în rândul bloggerilor. Agenția […]

Mituri online: SEO, remarketing, social media

Urmăresc constant diverse discuții și articole în bloguri extem de seriose pe teme gen SEO, marketing online, dar și diversele afirmații curajoase ale experților social media. Sunt două concluzii: una că nu se pricep oricât de experți ar vrea să pară, ori pur și simplu vor să-i înșele pe alții afirmând diverse prostii. Eu am […]

Despre intimitate. Cum am ajuns să trăim în public?

Un nou guest-post, semnat Lucian Avădani. Pe zi ce trece, Internetul devine din ce în ce mai rapid și mai accesibil pentru mulți pământeni care doresc să comunice, să găsească informații sau să-și găsească jumătatea. Dacă la începutul anului 2000 erau doar 360 milioane de oameni conectați, la sfârșitul lui 2012 peste 2.7 miliarde deschideau […]
Urzeala Tronurilor

Urzeala tronurilor – cartea bate filmul

Anul trecut, am primit de la Nemira seria de cărți „Urzeala tronurilor„. Îmi doream altceva, văzusem câteva episoade pe HBO și mi s-a părut idiot filmul, așa că a fost o dezamăgire, inițial. Dar am pus mâna pe carte într-un moment de plictiseală. Ei bine, m-am înșelat. Cartea e interesantă. Are și ea o doză […]

Prezentarea mea la SMSCamp 2012

Am avut azi a treia prezentare la Social Media Summer Camp (mă rog, a doua la Summer Camp pentru că în decembrie a fost Winter Camp). Tema a fost aleasă foarte bine: Credibilitatea în blogging în lucrul cu mai multe branduri. Cum o câștigi, cum o păstrezi, cu ce te ajută. Slide-urile nu sunt totul, […]
Top Twitter

Sunt în topul influenței pe Twitter. Believe it or not

Hop a apărut un nou clasament al influencerilor, acum ediția de Twitter. Detaliez mai jos problema. După ce băieții de la Zelist au uitat de mine odată cu mutarea pe noul domeniu, așa că de pe 25 am ajuns pe 150 acolo (nu că ar conta) mă bucur să văd că sunt pe locul 10 […]
Biz SMS Camp 2012 - ziua 3

Prezentarea mea și ziua 3 la #bizsmscamp

A fost o zi plină, am văzut prezentări bune, Adi Hădean și Cabral au fost vedete incontestabile, Zoso a captat audiența, iar eu am avut onoarea să fiu în panelul 2 alături de Bogdana și Georgiana de la Danone. Din ce am observat eu, toți cei care au vorbit despre blogging au păreri similare. Scris […]

BizSMSCamp: companii și social media

În ziua doi la BizSMSCamp am început discuția cu Victor Kapra, Cristi Manafu și Bobby Voicu, iar în prima parte Victor ne-a povestit despre comunicare în social media, metehnele companiilor legate de limbaj de lemn, aprobări ale mesajelor și modul general de a face PR.